دنیای کوچک ما

عزیز بابا,شما پسری یا دختر؟؟؟

1395/10/28 0:43
نویسنده : مامان و بابا
181 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله النور
عزیز دلم سلام
امروز 14.9.95 هست و قراره بفهمیم پسری یا دختر😊
یه استرس شیرینی داره این فهمیدنه و به قول مامان جون،یه ذوق خاصی داره
داشتم فکر میکردم اگه پسر باشی باید چجوری بزرگت کنم و اگه دختر باشی چجوری...
تو این دنیایی که میخوای پاتو توش بذاری از هر دو نوع،تا دلت بخواد هست.هم دختر هم پسر
ولی موفق هاش کمند
اونایی که راضین کمن
خیلی دوست دارن جنس مخالف باشن،خودم نمیدونم اگه الان حق انتخاب داشتم باز میخواستم مرد باشم و پدر تو یا زنی باشم!؟
ولی فکر میکنم انتخابم همین مرد بودنه بود
راستش رو بخوای انگار آدم اونجور که هست احساسات و عواطفش و روحیه ها و خوشاینداش تنظیم میشه.
یعنی من تو خلقتم خدا یه چیزایی رو لحاظ کرده که اگه مرد باشم بهشون میرسم و میتونم اون استعدادها رو شکوفا کنم و ازشون کار بکشم
برعکس، اگه زن بودم یه سری استعداد داشتم که فقط یه زن میتونه اونا رو شکوفا کنه
خیلی از موارد مشترکه و وجه افتراق هایی که برای اهداف و برنانه ریزیا و دوست داشتنا وجود داره بین مرد و زن خیلی کمه
ولی همین موارد کم،خیلی جددین و شخصیت کاملا متفاوت زن و مرد رو تشکیل میده
خیلی تئوری حرف زدم،بذار برات مثال بزنم:
مردها کلی نگرن و زن ها جزئی نگر
مردها برنامه های بلندمدت و بزرگ رو میبینن و از ظرافت ها و ریزه کاری های جزئی غافل میمونن
و زن ها برعکس هستن.این قصیه صفر و یک نیست و نسبیه ولی نوعا آدما اینطورن.
حالا تو سفر فرض بکن،باید یه نفر حواسش به مسیر حرکت کلی باشه و برنامه بریزه کجاها برن و بشینه پشت فرمون و حواسش به بیرون باشه تصادف نکنه و حواسش به ماشین و بنزین و لاستیک و ... باشه
یه نفرم باید باشه تو ماشین میوه بیاره و پوست بگیره،حواسش به آجیل باشه،حواسش به این باشه که چه آهنگی رو بریزه تو گوشیش تا تو جاده گوش بدن،چه حرفایی رو بیاد تو ماشین بزنه
چه لباسایی رو تن راننده کنه،چه وقتایی فیلم و عکس بگیره برا یادگاری و از لحظه لحظه سفر خاطره بسازه.
اگه اون اولیه نباشه سفری نیست و اگه اون دومیه نباشه سفر میشه یه اتفاق بی روح و ناخوشایند...
جدا ازین مثالا،
برا دختر بودنت خیلی ذوق دارم و البته نگرانی که خیلی سخته بزرگ کردن و تربیت کردنت تو این اجتماع و البته برا پسر بودنت خیلی خوشحال میشم و میتونم راحتتر باهات رفاقت کنم.
در هر حال هر چی که باشی برام خیلی عزیزی ک بدون بابا برات میمیره😘
الان من تو بخش بیمارستان ولیعصر(عج) هستم و مشغول کارم.اینم از عکسم

ان شاء الله اگه پسر بودی،فدایی حضرت قاسم باشی و یه هیاتی تیییییر
اگرم دختر باشی فدایی حضرت زهرا و یه ولایی تییییر
فدای تو
یاعلی

پی نوشت: این مطلب دومین چیزی بود که نوشتم و تازه فرصت کردم بذارم تو وبلاگ 

باباییمحبت

پسندها (1)

نظرات (0)