دنیای کوچک ما

فقط 3 هفته دیگه ...

1396/1/20 14:26
نویسنده : مامان و بابا
59 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حسینم محبت

قربون اسم قشنگت برم که ما هنوز موندیم پشتش "امیر" بزاریم یا نه خندونک

برات بگم ازین روزا که الحمدلله خیلی روزای خوبیه ! داریم کارای سیسمونیتو انجام میدیم و حسابی سرمون شلوغه و گذر زمان رو کمتر حس می کنیم . فدا 37 هفتت کامل میشه ولی هنوز کارا تموم نشده خندونک البته من ازین وضع راضیم چون دیگه زمان برام اذیت کننده نیست ، هرچند دیگه تو هم ماشاالله کامل ِ کامل شدی و دیگه ترس از زایمان زودرس ندارم .

برات بگم از سیسمونی دلغکجشن

نمیدونی پسرکم که بیبی جون و جدو جون چه سنگ تمومی گذاشتن برات ، قشنگ ترین و بهترین وسایلو برات گرفتن  ، از لباسای خوشکل و شیکت بگیررررر تا وسایل بهداشتی و سرویس چوب و هزار تا چیزای ریز و درشت

خدا حفظشون کنه برامون محبت

دیگه الان یه سر کار کوچیک مونده که اینا هم تموم بشن دیگه میریم تو کار ِ چیدن اتاقتبوس یه وخ عجله نکنی زود بیایی هااااا مامانی ، به موقع بیا که هم حسابی وزن بگیری هم ما کارامون تموم بشهخندونک تازه بعد از همه این کارای عکسای بارداری مونده که هنوز نگرفتیم .

حالا تو همه این گیر و دار بابایی میخواد بره اعتکاف دلخور البته بین خودمون بمونه خودم ثبت نامش کردم خندونک

درسته کارا هنوز مونده ولی بهتره بابایی بره اعتکاف و با یه روحیه ی بهتری برگرده که برکت تو زندگیمونم بیشتر بشه ان شااللهمحبت

عزیزکم دو هفته پیش رفتیم سونو ، وزنت 1530 بود ، کم نیست ولی باید قول بدی تو این هفته های باقی مونده حسابی رشد کنی که موقع بدنیا اومدنت دیگه بالای 3 کیلو شده باشی جشن

مایع اطرافتم هنوز 200 بود . یکمی زیاده ولی خدارو شکر که خطر کم آبی نداری .

من اوایل بارداری حدودا 72 -71 بودم و الان که تو ماه نهم شدم 75 ، با احتساب 5 کیلو که تو ویار لاغر شدم ، تا الان 8 کیلو چاق شدم و با احتساب اول بارداری 3 کیلو ! البته تو این دو سه هفته ی باقی مونده ان شااالله یکی دو کیلو دیگه هم زیاد می کنیمخوشمزه 

امروز به حلقم نگاه کردم ، یکم اثر حلقه روی انگشتم مونده ، نمیدونم چاق شدم یا ورم کردم  ، چون تا چند وقت پیش انقد حلقه تو دستم شل بود که چند باری لیز خورد افتاد زمینگیج

خب عزیزم بابایی از سر کار اومد ، باید بریم ناهار بخوریم ، بعدا باز میام ان شاالله

بای بایبوس

_______________

مامانیمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)