دنیای کوچک ما

پسرم سرباز امام زمان باش !

1395/9/30 13:05
نویسنده : مامان و بابا
1,284 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسرکم سلام

چهار روز دیگه پنج ماهه میشی و من بی صبرانه منتظرم این 4 ماه هم بگذره و روی ماهتو ببینم

احساس می کنم تکون هات نسبت به یکی دو هفته قبل اروم تر شده و دلیلش رو نمی فهمم

ان شاالله که چیز مهمی نیست چون ماما گفته فعلا همین که یه چیزایی تو شکمت حس کنی

کافیه و مقدارش مهم نیست

عزیزم حتما میدونی که پسر خاله خوشکلت محمد مهدی چهار شنبه به دنیا اومد . میدونم

ان شاالله حسابی با هم همبازی میشید چون تفاوت سنیتون چهارپنج ماهه . فقط خدا میدونه

چی کشیدیم تا این پسرخاله تحفت به سلامتی دنیا بیاد و الان همه مون از ته دل دوستش داریم

 

حسینم الان داشتم فیلم میدیدم ! درباره اتفاقات قبل از انقلاب بود ، توی فیلم حرف از یکی از پسرهایی

بود که به خاطر انقلاب مبارزه کرده و شهید شده بود و مادرش داشت به خاطرش گریه می کرد

ناخوداگاه دستمو گذاشتم روی شکمم و اشکم سرازیر شد !

چه خون ِ دلهایی این مادر ها کشیدن تا بچه هاشون مثل دست گل شدن و سپردنشون به امام زمان

که سربازشون باشن ! من الان فقط 5 ماه ازین خون ِ دل ها رو خوردم و اندازه خودم می فهمم که چقدر

سخته ! چه شب ها که درد و ناراحتی و استرس می کشن تا بچه هاشون تو شکمشون رشد کنند و

به دنیا بیان ! چه اذیت هایی میشن تا بچه شون از آب و گل دربیاد ! گریه های شبونه ، غذا نخوردن ها

مریض شدن و هزار دردسر دیگه که گفتنش آسونه ولی لحظه لحظه ش برای مادر یک عمر میگذره !

ولی تمام ِ این ها وقتی نتیجه میده که این بچه عاقبت بخیر بشه ! عاقبت بخیری مگه چیزی غیر از

امام حسینی شدنه ؟! مگه غیر از سرباز ِ امام زمان شدنه ؟!

پسرم خوب رشد کن تو شکم مامانی ! تو باید یه سرباز ِ قوی باشی برای امام زمان !

پسرم امام زمان غریبه ! نکنه بزرگ که شدی یادت بره چه حرفایی با هم زدیم ! نکنه اشک های

مادرانه من جلوتو بگیره که برای امامت سربازی کنی !

امیرحسینم ! من تلاشمو می کنم تا وقتی تو شکمم هستی خوب بزرگ بشی ، برات قرآن میخونم

زیارت عاشورا میخونم تا تاثیر مثبتش رو روت بزاره و پسر خوبی باشی ، ان شاالله خدا به من و بابایی

هم کمک می کنه وقتی دنیا اومدی خوب تربیتت کنیم ولی بقیه ش دیگه دست ِ خودته !

از خدا بخوا که تو رو برای امام زمان بخواد و صبر ِ سختی های زندگی رو هم به تو هم به خانوادت بده

عزیز دلم تو الان پاک ِ پاکی و روح توی بدن زیبات دمیده شده ! دعا کن همه مون عاقبت بخیر بشیم !

 

عزیز ِ دل ِ مامانی انتظار سخته ! دلم میخواد بغلت بگیرم و ببوسمت و بوت کنم ! تو از بهشت میای

من دلم بوی بهشت میخواد محبت

 

مامانی بوس

 

پسندها (1)

نظرات (0)